BBC îi plăteşte daune lui Poroşenko pentru un raport “incorect”

Preşedintele ucrainean Petro Poroşenko
Preşedintele ucrainean Petro Poroşenko (Jim Watson/AFP/Getty Images)

BBC anunţă că a fost de acord să plătească daune preşedintelui ucrainean Petro Poroşenko din cauza unui raport “incorect” publicat anul trecut, potrivit RFE/RL.

“Îi cerem scuze domnului Poroşenko pentru orice neplăcere cauzată şi am convenit să îi plătim despăgubiri”, a susţinut BBC într-o declaraţie postată joi pe website-ul său.

Totuşi, BBC nu a oferit nicio indicaţie în ceea ce priveşte valoarea despăgubirii.

Un articol publicat în mai 2018 pe website-ul BBC a raportat că o plată de 400.000 de dolari a fost făcută lui Michael Cohen, fostul avocat al preşedintelui Donald Trump, pentru a organiza o întâlnire între preşedinţii american şi ucrainean.

Afirmaţia a avut legătură cu o întâlnire desfăşurată la Casa Albă în iunie 2017.

Poroşenko, care are în vizor să câştige alegerile prezidenţiale din 31 martie, a dat în judecată BBC din cauza raportului, care a fost prezentat de asemenea într-un buletin de ştiri în Marea Britanie.